Brev:
Nok mælk?
7. august 2014
Alder:
10 mdr.
Nok mælk?
Hej Helen
Jeg er i tvivl om min datter får nok mælk. Hun er ti mdr og jeg ammer i hvertfald 4 gange i døgnet (den eneste måde jeg kan få hende til at sove). Hun vil kun drikke vand til maden og hun bryder sig ikke rigtig om sødmælk.
Er det nok hun kun få lidt sødmælksyoghurt hver dag? Og må hun få dette hver dag?
Hun får desuden købegrød hver dag og der er vist automatisk tilsat lidt mælkepulver.
Skal jeg forsøge at give mælkeerstatning i sutteflaske (Hun vil ikke have det fra kop)?
Hun er meget glad for ost, er det korrekt de kun må få 25 g ost om uge?
Med venlig hilsen
Marlene